Dag 2 : Van London Bridge….. naar…

11 augustus 2023 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend stonden we vroeg op om de dag te voltooien. Alle eerste bezochten we London Bridge, daarna naar Tower of Londen. Entree kosten zijn £16.00 per persoon.(volwassen).

Bij de Tower of London konden we makkelijk binnen komen, tuurlijk worden de tassen gecontroleerd, geen probleem hoor.

Er zijn zoveel dingen te zien bij Tower of London. We bezochten de Kroonjuwelen. Geschiedenis over kroonjuwelen van Engelse Koninklijk. Het was mooi te zien.
Na Kroon juwelen bezocht ik de White Tower. Mams bleef buiten, omdat de moe was.

Bij de White Tower zag ik veel harnassen, wapens enz hoe is het ontstaat. Zowel met mijn fotocamera en telefoon heb ik wat foto’s gemaakt.

Buiten regende een beetje, maar daarna scheen de zon.

We zijn doorgelopen naar de Buckingham Palace. (Tussen door bij St James Park gezeten).
Tegenwoordig moet je de tickets online bestellen en niet meer bij de toegang. Helaas konden we niet naar binnen.

Na ja… ik ben 10 jaar geleden al daar geweest. Het zou leuk zijn, dat mam het ook zag en ik wat erover zal vertellen.

Ik maakte foto’s van Buckingham Palace aan de voorkant en nog veel meer.

vanaf de Buckingham Palace zijn we naar BigBen, Westmister Abbey en London Eye langs gelopen. Veel foto’s gemaakt, maar ook genoten.