Dag 3 : Mijn verjaardag in Londen

13 augustus 2023 - Londen, Verenigd Koninkrijk

s’ochtends feliciteerde mijn moeder, omdat ik jarig was.
Om 9:30 gingen we met de metro naar Sherlock Holmes museum in Baker Street 221B.

Dag daarvoor reserveerden we de tickets via online. Er is een tijdslot: we kozen om 12:00 uur.
 Bij Sherlock  Holmes Souvenir Store.
We hebben ons gemeld en krijgen de tickets. Vervolgens hadden we nog tijd om souvenir te kopen. Ik had tas (£12) en sleutelhanger(£7) gekocht.

Daarna zijn we naar Regen’t Park, even daar gezetten op een bankje. Ik heb mijn camera meegenomen. Wat foto’s gemaakt in het park maar ook in Baker Street.

om 11:40 liepen we naar Sherlock Holmes, twee minuten vandaan. Met onze tickets kregen we voorrang.

uiteindelijk…. Zijn we in het museum. Er werd uitgelegd over de regels zoals niet filmen en niet alles aanraken. Verder werd er beetje verhaal over Sherlock en Dr Watson verteld. Vervolgens mochten we rondkijken. Omdat ik alle boeken gelezen heb, zag ik dingen doen wat er in verhalen terug komen.

Na het bezoeken van dit museum, namen de Metro lijn Bakerloo richting Oxford Circus, daar gingen we ergens hapje eten, daarna shoppen.

Oxford street is de drukste en bekendste winkelstraat van Londen. Het is nog drukker dan in de Kalverstraat van Amsterdams.

Om 18:00 zaten we in de metro naar onze hotel. Om 19:00 dineren op mijn verjaardag en de dag af te sluiten.